Vår värdegrund

Grundvärderingar som sätter den personliga upplevelsen i centrum.

Vi på Sanda assistans tror att personlig assistans är mer än bara en tjänst – det är ett djupt engagemang för att eliminera begränsningar, främja självständighet och bygga förtroende. Våra värderingar definierar vilka vi är, vägleder våra beslut och formar hur vi stödjer våra kunder och deras familjer.

personligassistans rullstol

Medmänsklighet och Empati

Sanda assistans grundades av personer som upplevt hur det är att ta hand om familjemedlemmar med funktionshinder. Medmänsklighet och empati för varje individs unika situation gör att varje känsla och utmaning möts med förståelse och omsorg.

Engagemang

Äkta engagemang innebär en ständig strävan efter att bli bättre. Vi analyserar vårt eget engagemang gentemot kunden och uppmuntrar våra kunder att bidra med åsikter och förslag så att att den personliga assistansen blir så bra som möjligt. Engagemang innebär även att man sätter kundens behov först och anpassar våra processer utefter dessa behov.

Kvalité

Kvalité är inte bara vår standard – det är vårt löfte till dig som kund. Allt från att välja kompetenta och kunniga personliga assistenter, till den juridiska rådgivningen, genomsyras av högsta kvaliten. Ständig förbättring är nyckeln till långsiktig kvalité och vi på Sanda assistans arbetar kontinuerligt med att bli lite bättre – varje dag.

Ansvar

När du som kund anlitar oss, ser vi inte det som ett uppdrag – vi ser det som ett förtroende som ni har visat för oss och vi gör allt i vår makt för att förtjäna den, varje dag, året runt. Det är ju ditt liv det handlar om och vi förstår att vi är en mycket viktig del av den. Var och en av våra medarbetare tar högsta ansvar för sig själva och sina handlingar. Det är vår policy att var och en reflekterar över sitt arbete och jobbar aktivt för att ta lärdomar och förbättras som individ.

Respekt

Varje individ förtjänar att bli behandlad med respekt, oavsett omständigheterna. Detta är något som Sanda assistans tar på ytterst allvar. Sättet hur vi behandlar andra, definierar vilka vi är. Respekt handlar inte om ord – det handlar om handlingar.

Transparens och ansvar – rapportering av missförhållanden

Sandas Visselblåsarfunktion

För att anmäla missförhållanden eller oegentligheter, maila till visselblasare@sandaassistans.se

Den som kan anmäla kan vara exempelvis anställd, praktikant, konsult, leverantör eller aktieägare.

Visselblåsarfunktionen är till för att anmäla allvarliga arbetsrelaterade missförhållanden eller oegentligheter.

Det som kan rapporteras är ex:

    • Olagliga aktiviteter
    • Ekonomisk brottslighet
    • Mutor eller korruption
    • Jäv
Medarbetare skrattar har roligt pa jobbet

Kontakta oss!

Vice vd, Gustav Olsson

Gustav Olsson

Vice VD

  • 076 145 05 88
  • gustav@sandaassistans.se

Allt börjar med ett Hej!

Kontakta oss idag så gör vi vårt bästa för att utforma lösningar utefter dina behov och förväntningar.

Hur kan Sanda assistans hjälpa dig?

Data

M

Hur kan Sanda Assistans hjälpa dig?

Data

This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.